+90 232 4581973 | info@ilkterm.com.tr

Sipariş ve Teslimat

  • Mesai saati dışında verilen siparişler, siparişi takip eden ilk mesai saati içinde işleme alınır.
  • Ürün teslimatı bulunduğunuz yerleşim yerinin uzaklığına göre 1 ile 4 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasıyla yapılır. Ürün tedariğinde yaşanabilecek aksamalar ya da banka onay sürecinin uzamasından dolayı meydana gelebilecek gecikmelerden müşteri haberdar edilir ve isterse siparişi iptal edilir.
  • Ön siparişle satın alınan ürünlerde teslimat süreci, ürünün stoklara girmesiyle başlar.
  • Kargoda meydana gelebilecek gecikme ve kayıplardan dolayı müşterinin siparişi iptal etme hakkı vardır.
  • Müşteri, ürünü sipariş ederken teslim adresini doğru bildirmelidir. Ürünün belirtilen adrese teslim edilmesiyle satıcı teslimat görevini yerine getirmiş olur. Yanlış bilgilendirmelerden satıcı sorumlu değildir.
  • Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit ettiğiniz paketler kabul edilmemeli, mümkünse tutanak tutturulmalı ve tarafımıza bildirilmelidir. Yeni teslimat istenirse, en kısa sürede gerçekleştirilir.
  • Havale/EFT ile yapılan siparişlerde, siparişin onaylanabilmesi için, havale/eft işlemi tamamlandıktan sonra info@ilkterm.com.tr adresine veya 0232 458 19 73 numaralı müşteri hizmetlerine Havale Bildirim Formu gönderilmelidir.
  • Havale/EFT ile yapılan siparişlerde, 2 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişleriniz iptal edilir.